Så dumt.

Jag bloggar typ aldrig nu, hinner inte.Men jag får dåligt samvete att jag inte dokumenterar denna graviditet bättre..
Tänkte bara lite snabbt dra igenom hur det går :)
 
Är i vecka 31 just nu, 30+2 idag. Har ont överallt, och är skitless!
Denna graviditet är tung och jobbig, värre än de två förra men tja, det är väl inte så konstigt egentligen.
Revbenen har gjort ont i säkert 6 veckor nu och det blir bara värre, och ingen hjälp finns att få heller. Det är bara att härda ut. Sen ha jag ryggvärk, för typ första gången som gravid! Blir värre om jag ligger ner, och jag har svårt att kliva upp. Svårt att sova, sitta, gå och stå, haha! 
Illamåendet är tillbaka, kom för ca 3 veckor sedan nu. Bara att härda ut det med.
 
Är större nu än jag var vid förlossningen med båda de andra två, käner mig enorm men har samma sf-mått som med Freja och har bara gått upp ca 8 kg än så länge. Och ja, lite bilder nu då!
 
SF-kurva med bebishen!
 
Vecka 24 :)
 
 
Vecka 26 :)
 
 
 
Vecka 28 och här är magen större än med båda de andra barnen, strax innan de föddes ;)
 
 
 
 
Ska försöka gå in och skriva om lite oftare nu för tiden, bör ju kunna orka med ett inlägg i veckan iaf ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jesper Lirbank

Håll ut min älskade. Kanske lättare att uppdatera bloggen nu när laptopen fungerar igen. :D

2013-10-07 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0