Not so much.

Ungefär så skulle man kunna säga - om vårat badrum.
Eller badrum, det är en toalett, med ohyggligt fula orangea väggar och en touch av grönt. 
Ni kan ju tänka er!
 
Nu kan man ju undra om varför jag skriver om badrum helt plötsligt, verkligen udda att helt plötsligt börja snacka inredning och drömbadrum men jag gör lite reklam här. Sponsring you know ;)
 
Det var rätt skoj, jag klickade in på en länk, en sida och dog lite.
Vilka badrum, och jag hittar ju massor som jag gärna skulle vilja ha, den dagen vi bor i ett hus och styr helt själva över inredningen. Vitt, ljus och öppet - det ska kännas RENT liksom!
Färgklickar som består av gröna växter, bruna inredningsdetaljer, och tvålar och handdukar som matchar upp det.
Man ska inte vilja gå därifrån! Det är nog drömmen.. Och sen kan jag inte bestämma mig - badkar eller dusch?
Badkar är så skönt medan dusch är stilrent och snyggt. Nej, bestämde mig medan jag skrev den meningen.
Badkar it is, ett som ser äldre ut. Lite vintage som bryter emot det moderna stilrena handfatet! 
 
 
För att komma till sidan som inspirerade mig så kan du bara klicka på ordet badrum ;)

Kommentarer
Postat av: Linda - 50,5 kg

Hihi ja ert badrum i två delar är verkligen one of a kind. Undrar hur dom tänkte där? Men plus i kanten för stor dusch iaf! :)

2013-03-13 @ 11:35:35
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0