Det ligger en styrka i att..

..se förbi dåliga energi, och att inse att jag inte behöver bli berörd av de som vill trycka ner. Det ligger helt klart en styrka i det, att se förbi sådant som jag förut hade blivit ledsen av. Nu kan jag rycka på axlarna och säga - Låt så vara.

Det finns en styrka i att inte bry sig och den styrkan har jag. För nej, det är inte lönt att trycka ner mig, jag bara skrattar åt det och undrar bara vad som felas hos den som känner ett behov av att se ner på andra. Jag har aldrig haft det behovet och känner ingen förståelse. Nog nu.
Blev bara inspirerad såhär på kvällen att skriva lite.

Nu avslutar jag här och återgår till att planera bröllops och njuta av mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Ååh! Ska ni gifta er? Vad underbart! Det låter som du hittat den rätte och jag blir så glad för din och barnens skull! Många kramar till dig Anna! :-)

2013-04-01 @ 10:25:59
URL: http://thegreatpassion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0