Wooop wooooop!

Längtar efter gymmet!
Önskar verkligen att vi kunde träna oftare, att det var lättare med kidsen.
Vi har precis kommit igång med gymmandet, men jag älskar det. Det är skönt att köra ett rejält pass, att gå därifrån och vara rejält trött och seg i kroppen. Det är grejer det!

Men jag laddar, imorgon så kööööör vi igen ;)

Har släppt lite på stressen att gå ner i vikt, har insett att det är viktigare för mig att slimma till kroppen. Bli mer vältränad och orka mer.
Jag vill få bort mina fläskben och armar! Och i och med det kommer ju även vikten! Så fokus nu, träna och äta bra(inte lite!!) och försöka att undvika onyttigheter - inte förbjuda men välja hur ofta jag tycker att det är värt att käka det och sedan förhoppningsvis välja bort det.

Lokala badstranden 2013, eller vad sa vi? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0