Som att..

...få en smäll i huvudet!
Jisses vad trött jag blev nu.

Jag var på gång, städade och stod i och tänkte just diska och laga middag men jag fick sätta mig ner en stund. Laddar för att ta nya tag!

Jag längtar trots min trötthet efter gymmet. Skulle så gärna dra iväg och köra ett pass men tyvärr så blir det svårt idag. Jag får snällt vänta tills på onsdag då jag och Sophia ska träna. Fasiken att inte vårat gym erbjuder barnpassning!

Nog nu. Jag ska rycka upp mig och göra middag snart, och sen rasta vovvarna :)


Ha det bra, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: S

Jag har gått och längtat efter att gymma hela dagen! Tänkte köra lite övningar här hemma, trots sjukt ont i kroppen och trötthet från h-vete! :P Men på onsdag, då du!! ;)

2013-02-11 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0