Nej, men hej!

Svänger in på bloggen från datorn för en gångs skull, checkade statistiken och blev rätt häpen.
Jag har haft betydligt fler besökare nu än vad jag väntade mig, enda sedan mn "comeback" har det trillat in rätt så mycket läsare, det är mycket roligt!
Hej till alla som hängt med länge, och hej till alla nya!
 
Igår tränade vi, körde ett kortare pass då tiden inte räckte till och jag körde ett riktigt hårt benpass.
Dödade benen med lite benpress, sumosqauts och vanliga squats med vikter.
Var helt skakis i benen då jag var klar, kändes riktigt bra. Vi hoppade konditionen igår, det kändes som om det var ok att bara köra styrka en dag. Funderar på att köra extra mycket kondition imorgon. Kanske rent av ett renodlad konditionspass? Den som lever får se.
 
Idag blir det en vända på stan, har två wrapps att uttnyttja, en på lindex och en på indiska!
50 kr på båda, så hittar jag något billigt på rea kan det blir riktigt billigt och bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0