Lördag.

Sitter just nu i soffan med Freja i famnen och ser på Familjen Annorlunda, Saga är hos deras pappa och min älskade sambo är ute och får runt med sin son.

Vi tog oss iväg till gymmet idag, körde 15 min uppvärmning på cykeln, 60 minuter styrka(lår, armar) och sedan 20 min fullt ös på löpbandet, körde rejäla intervaller och var mer död än levande då jag klev av. Blev rätt tufft idag och jag känner mig nöjd!
Vila imorgon och sen kör vi på måndag igen. Känns som om vi kommit igång nu! Känns så skönt!

Är rejält trött nu, sitter och bara tar det lugnt och planerar att göra det idag. Tänkte baka lite, unna oss lite gott till mello ikväll. Det är jag lätt värd efter att ha tränat rejält och varit noga med kosten.

Jag kör inte med några förbud, ingen bantning och ingen hets.
Jag bara tränar hårt, passar på kosten och äter inte gotta flera dagar i veckan. Men! Jag får äta vad jag vill, när jag vill men väljer ofta att inte göra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0