Härliga söndag!

Har fått sovmorgon, kaffe serverat och ligger just nu i sängen med Freja och myser. Kan det bli bättre?
Jo, om Saga var hemma med. Jag saknar mitt stora busfrö, men ändå - vi har det mysigt och sovmorgonen var otroligt uppskattad!
Den behövdes!

Igår kväll blev jag bjuden på finmiddag av min älskade sambo. Det var väldigt väldigt uppskattat och gott! Sen for han även till två affärer för att hitta osthjärtan åt mig :) Jag har varit sugen på såna enda sedan Lotta var här. De är SÅ goda!

Så det var lyx igår, fin middag, snacks och mello. En perfekt lördag och idag kör vi slappardag. Imorgon väntar gymmet och jag planerar att köra så att det ryker! Längtar!


Kommentarer
Postat av: Jasmin- Mamma till Angelina ♡

Osthjärtan, menar du chips eller nåt annat? :P Skönt med sovmorgon ^^

2013-02-17 @ 14:33:43
URL: http://jassisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0