Förskola och gymmet nästa!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe med sällskap av vår lille(stora!) Albus. Barnen är påklädda och klara och nu väntar vi på skjuts, mina små hjärtan ska till sin förskola och jag ska till gymmet.
Är lite seg idag, har lite träningsvärk och är allmänt seg i kroppen. Latheten ligger och lurar känner jag, det är en jäkla tur att jag inte tränar själv när jag känner mig såhär lat och bekväm, för hade jag gjort det så hade jag nog stannat hemma idag ;)

Men nej! Jag SKA träna och jag vet att jag kommer att älska det bara jag tar mig iväg. Så pepp pepp nu!

Kör igång lite spotify och vrålar på med musik, operation vakna och bli peppad är inledd!

Vi hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0