Nej men hej, facebookvardag!

 
 
 
 
 
Charloth skickade en länk till mig, hittad i dagens VK(Västerbottens-kurir).
Och jag säger bara - Hej Facebookvardag!
Här förnedrar vi kvinnor, kallar dem horor och skapar en grupp som heter just det - "Alla tjejer är horor".  Det är en MAN i 20-årsålder som skapat gruppen, och jodå, han är anmäld men tror ni att det kommer att bli något seriöst av den anmälan?
Facebook-grupp anmäld.
 
Jag kan med tungt hjärta säga, att det tror inte jag. För kan män gå fria för våldtäkt, så går de antagligen fria från att ha nedvärderat kvinnor med ord som hora, pissluder och slampa. Jag menar, blir du inte fälld för att du knullar en kvinna utan tillåtelse, ja då vet inte hur du ska bli fälld för att du verbalt kränkt henne.
 
Välkommen till Sverige, Facebook, Internet och Världen 2013.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin- Mamma till Angelina

Det är ju tragiskt..

2013-04-07 @ 19:43:42
URL: http://jassisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0