Vagnstall!

Jag har gått och blivit barnvagnsnörd. En Bugaboo flyttar in och nu är jag helt fast.
Äger i dagsläget 5 vagnar, och har alla i min ytterhall. Där står de uppställda och.. Tar plats?
Nej, då. Men iaf, jag har blivit helt tokig!
 
Vill bara ha fler vagnar och vill testa alla märken och sorter, byta vagnar hela tiden och ha hallen full av dem.
Just nu bor det en Emmaljunga scooter -12, en Emmaljunga Cerox -04, en äldre Brio(gissar på -97/98), en Emmaljunga syskonvagn av äldre modell(gissar på tidigt 90-tal) och så pärlan i samlingen, en Bugaboo Cam/Frog i min hall. Ceroxen bor visserligen på Frejas förskola just nu men, den hör hemma här i mitt "stall" ändå.
Brion ska kanske flytta, och ja.. Scootern ska nog ut på blocket. Den ska betala och ge plats åt en Mountain Buggy eller en Phil&Teds tänkte jag!
 
Jag har hittat den perfekta vagnen för oss, och det är min Bugga!
Men nu letar jag efter den perfekta vagnen att ha i vinter och det är svårt.. Svårt svårt!
De bästa vintervagnarna har 4 fasta hjul och väger ett halvt ton. och nej. Efter att ha rullat BB i ett halvår har jag vant mig vid svängbara hjul och en otroligt lätt vagn. Så usch, nej! Det är svårt!
Scootern köptes som vintervagn men den föll mig inte i smaken. Snygg som attan är den men nej, punkteringsfria däck är INTE min melodi. Lufthjul ska det vara!
Nog om det nu.. Bilder vill vi ha!
 
Min Bugaboo Cam/Frog utan sin matchande varukorg.
Snygg va?
 
En Emmaljunga Scooter 2.0, inköpt för ca 1 månad sedan på barnens hus.
 
Min gamla Brio, antagligen en 97/98.
 
 
Och min Emmaljunga Cerox(och en tjockisAnna med Frejs i magen!!)
 
 
Ja, där har ni alla vagnar utom den senaste gamla syskonvagnen som bor här.
Den får ni bild på senare :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hur många barn hade du nu igen? Är det inte dyrt med barnvagn eller är det bara nått jag fått för mig? :P

2012-10-29 @ 22:14:07
Postat av: Linga

jag har också många vagnar..hade fyra ett tag men sålde en så nu har jag bara tre haha tack för kalaset vi hade jätte trevligt!! :)

2012-10-30 @ 07:02:57
Postat av: Linda

Veeeem har tagit den där finfina bilden på dig när du är preggo?? ;)

2012-11-05 @ 22:13:11
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0