Sådärja!

Nu så har jag lite tid över åt bloggen och internet, har haft så fullt
upp sedan i onsdags att jag inte hunnit sätta mig ner och ge er ett vettigt inlägg.
Men nu så, innan jag lägger mig och sover(vannsinnigt tidigt, men hey - jag är trött!)
tänkte jag skriva ihop ett litet inlägg.
Vi har som sagt att haft det fullt upp, med shopping, bakning, dop och barnkalas.
Full jäkla rulle helt enkelt!
 
Lotta kom hit i onsdags, då var jag fortfarande krasslig och vi höll oss hemma. På torsdagen stod shopping inför dop och bakning på schemat och vi for till Birsta för att fixa med det, det blev en heldag och vi var hemma sent!
Fredagen bestod av bakning inför dopet, och lite mer shopping för mig. Jag hade ju inte köpt en doppresent till Tili ännu. Och sen på lördagen var det dop! Jag och Lotta stressade som två galna höns, Lotta bröt ihop en sväng och alla sa att vi skulle lägga ner stressen. Lite tallrikar gick i krasch men vi hann ordna allt till dopfikat och näe..
Vi hade inte behövt stressa alls egentligen, haha!
 
Ja, hela dopet gick fint, jag och Lotta blev rörd mest hela tiden och lyckans jag fick bli fadder åt Tili!
Även om jag är långt ifrån troende så är det en ära att få vara det. Tili är ju som min systerdotter och jag älskar hennes så mycket. En av de finaste tösarna i världen är hon!
 
Ja, och idag hade jag dubbelkalas för min flickor!
Fullt ös medvetslös körde vi då.
Tack till alla som kom och tack för de fina presenterna!
 
Detta blev ett hoppigt inlägg, men nu vet ni lite om vad jag gjort under dessa dagar av frånvaro.
Tänkte försöka sova nu men jag återkommer med mer inlägg imorgon och lite fina bilder från min hektiska vecka/helg. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Tack själv för att vi fick komma var jättekul! :) Och ni är väldigt duktiga på att baka, synd att man brukar stressa upp sig i sånna lägen hehe men skönt att allt gick bra.

2012-10-28 @ 23:33:34
URL: http://jassisa.blogg.se
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Visste inte att du var igång med bloggen igen, men vad kul :D
Kramar <3

2012-10-29 @ 09:40:16
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0