Nystart?

Och jo, det ska det bli nu. Jag lovar, dyrt och heligt.
 
Min älskade blogg, som förövrigt fyller 4 år i november ska inte få dö. Här finns så mycket av mitt liv dokumenterat och jag vill fortsätta. Även om jag idag kanske inte kommer skriva lika ofta eller skriver lika emitionellt så vill jag skriva. Vi får se vad inläggen kommer att handla om!
 
Jag har ju liksom hunnit med en del under min oaktiva tid som bloggare. Livet har snurrat på med en väldans fart och det finns egentligen massvis att berätta för er som läser! Jag hoppas att ni hänger med nu?
Jag ska inte försvinna på heltid igen, och ska verkligen försöka vara lite intressant att läsa. Det är förhoppningen iaf!
 
Jag har fått ett ökat intresse för genus och jämnställdhet, så det kommer att märkas. Man skulle kunna säga att jag har "vaknat  till liv" och insett hur pass mycket jag egentligen bryr mig om hur världen, samhället och normen ser ut. Så jo, det vill jag belysa! Annars så har jag ännu mer upptäck "Nära Föräldraskap" så det blir en del om det med! Och så... Barnvagnar!
Min nya passion här i livet. Jag köpte en Bugaboo och blev fast, nu är jag en stolt barnvagnsnörd med trappen FULL av vagnar. Dem kommer ni få höra tjat om!
Sen så kommer jag att kunna ge er mer fina bilder, så att ni på riktigt kan följa oss i vårt liv. Det ska bli roligt att få dela med sig igen!
 
Så alltså! Nystart! Jo, och en nystart kräver ny design.. Någon som är sugen att fixa en kanske?
 
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag kanske kan hjälpa dig :) Roligt att du är tillbaka! :)

2012-10-20 @ 14:26:40
URL: http://thegreatpassion.blogg.se
Postat av: Jasmin

Ah you're back på bloggen! Så kuuul =)

2012-10-21 @ 14:44:15
URL: http://jassisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0