Bjuder på lite bilder idag.

Har varit lite frånvarande, trots att jag sa att jag inte skulle vara det.
Men ja, jag har inte riktigt haft tiden och närvaron att kunna blogga seriöst så då fick det vara.
Igår låg jag mest hela dagen, hade feber, ont i kroppen och så ont i halsen. Halsfluss gissar jag.
Har mått bättre idag och hoppas så att det håller i sig! 
 
För nu är ju nämligen mina älskade Lötta och Tili här! Tili döps på lördag och de är här i förväg för att ordna en hel del till dopet. Vi har massor att göra och då behöver jag få vara frisk. Ja, men nog om det nu!
Bilder var det ni skulle få se, detta skulle vara ett snabbt inlägg då sängen kallar. Ni får höra mer om dopet, mina och Lottas äventyr och denna vecka vid ett senare tillfälle.
 


Kommentarer
Postat av: Jasmin- mamma till Angelina

Vilka härliga bilder du har tagit! =)

2012-10-25 @ 09:51:50
URL: http://jassisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0