Varning för knivhuggning!

Blir så less på att vara klantig.
Skar mig på vår vassaste kniv förut då jag höll på att diska den, slant till rejält och skar ett djupt jack på ovansidan av tummen. Blödde såklart som en tok och kände mig helt svimfärdig, blev helt kallsvettig, illamående och snurrig i bollen.

Efter att jag lyckats rycka åt mig en massa hushållspapper och virat runt tummen fick jag sätta mig på huk med huvudet nedåt och aaandas, haha!

Så det har jag gjort idag, knivhuggigt mig och haft det trevligt. Ja, iofs så har jag gjort lite julfint med. Alla gardinerna hänger nu uppe, och vi börjar få det riktigt mysigt!

Ska försöka ordna lite bilder på våran lägenhet nu när den faktiskt håller på att bli ett hem!



Imorgon ska vi träffa Valle, Williot och Welmer. Mycket trevligt ska det bli! Ska försöka köpa byxor åt mig och lite julklappar åt barnen :)

Höres imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0