Mer död än levande.

Ja, det blev verkligen en hel dag idag. Åkte halvåtta imorse och är inte hemma ännu, väntar på att J ska hämta oss. Är sjukt trött och uppriktigt less på att jag inte köpte någon julklapp idag heller.. Jag blir för snål.
Julkläder fick jag iaf handlat, så nu har mina flickor matchande kläder till julafton, fick hjälp av en fantastisk säljare på Name It att hitta kläder åt dem. Ska ta en bild på dem imorgon och visa er!

Iofs så fick jag köpt lite tröjor åt Saga, de får hon i julklapp. Och sen blir det 2 saker till. 3 saker var får de, varav 1 ska vara kläder. Det känns rimligt.
Ska köpa något åt Tili, Neo och mina småbröder med. Så det drar ju iväg lite i pengar.
Nog nu, mobilen dör snart så nu säger jag hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0