Ensam med Freja.

Idag har Saga varit med sin pappa, och då passade Freja och jag på att åka in till stan och kika lite.
Det blev lite shopping till min systers bebis som ligger på bakning, gick länge och väl och plockade bland de små söta babykläderna och ville helst bara köpa allt för att det var så sött och smått :)

Jag lyckades även hitta julgardiner till vårat vardagsrum. Så nu måste vi bara få upp de där gardinstängerna också, så att jag kan få göra lite fint. Vi fick med oss tre ljusstakar hem också, samt en adventsljusgrejs med. Ska spendera morgondagen med att göra lite julfint!

Så imorgon, då jag är klar så återkommer jag! Hej då, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0