Som ni märkt..

..Har jag inte bloggat på hur länge som helst. Vi har flyttat och är utan både internet och dator, därav denna tystnad på bloggen. Jag kan blogga från mobilen(gör ju det nu) men har faktiskt inte haft lust. Det har känts som om jag varit tvunen och som om jag inte har haft tid meeeen nu så! Lusten är tillbaka och jag kommer att börja blogga igen nu :) Våren har kommit hit och det är ju helt underbart, äntligen vill man vara ute. Jag hatat verkligen vintern, med kyla och snö.. Jag passar inte i sånt klimat och borde vål egentligen flytta utomlands. Det vore verkligen passande. Tänk att slippa den där hemska vinterkylan? Underbart det vore! Nog om det nu. Jag avdlutar detta inlägg nu och återkommer sedan! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland behövs en paus för att hitta tillbaks!

bloggen är fin

2012-03-26 @ 12:25:51
URL: http://hanneaasa.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Kul att du är tillbaka :D



Jag håller med dig om värmen, så skönt att den äntligen har kommit :D Kram på er <3

2012-03-26 @ 19:42:22
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej på er!!

Har försökt att nå dig, men om jag

Inte minns fel så har du två mobiler?.

Det skulle va kul att ses nåt framöver,

Jag börjar jobba till veckan o har

Inte fått schema än men någon dag

Kan vi klämma in!. Ska bli kul att träffa

er alla! Kram på er!!

2012-03-30 @ 07:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0