Stora beslut.

Hejsan!
Nu var det längesedan jag ens loggade in här.
Datorn är knappt fungernande och jag hoppas innerligt att jag ska kunnaskriva iaf minst ett inlägg.
Jag har klurat fram och tillbaka på vad jag ska ta mig till med bloggen, det är stora och svåra beslut.
Jag älskar den, men hatar att se den så oaktiv. En tanke är att stäga ner den för nu, och återkomma senare.
Men! Det käns inte rätt, jag vill hålla den öppen och levande. Så alternativ två är att få liv i den igen.
Så ja, stora beslut väntar.. Jag känner lite grann, i hjärtat och själen att jag behöver bloggen nu.
Behöver den för att få skriva av mig. Det är SÅ mycket känslor i omlopp just nu och då är böloggen min absolut bästa vän. Här får man andasut och spy ut allt man vill ha sagt!
Så ja, jag återkommer. Medmassa inlägg eller ett tungt beslut.

Kommentarer
Postat av: Linda -35,3 kg

Hör av dig om du behöver prata och bolla dina tankar och känslor med någon!

2012-06-27 @ 00:57:26
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Jag saknar dig här på bloggen :( <3

2012-09-14 @ 11:40:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0