Jävla skithelvete!

Får man skriva så?
Jag hoppas det, för så känns det.. Vägde mig i tisdag, på morgonen så som jag brukar.
Vågen visade 67,7! Vad fan liksom?!
1,4 upp på en vecka NÄR JAG DESSUTOM SKÖTT MIG!
Har hållt min dagliga kalorimängd och inte gått över eller något. Visst jag åt lite chokladbollar 1 dag och ischoklad 1 dag, men höll mig inom mitt kaloriintag och borde fan inte gå upp för det, eller?
Tänkte att det kunde vara mesen meeen den kommer inte att komma än, runt den 20-21c borde den vara här.
Så det är inte det.. Men ja, jag hade ju ÄL runt den 9.onde. Kan det vara det?
Några "experter" som läser och kan berätta vad fan det är som pågår?
-
Just nu känner jag mig bara fet :/

Kommentarer
Postat av: Dessan

Det är inte ovanligt att man ökar i vikt (vätska, inte fett) vid mens och ägglossning så jag tror inte du behöver grubbla så mycket över det. Det är vanligt att man känner sig extra svullen då också, du har nog inte ökat i "fettmängd" utan jag tror det är vätska som du kommer att bli av med :-) Känn lugnet, du är duktig! Huvudsaken du är nyttig, det är ju inte vikten som är det viktiga egentligen. Det kan ju synas på dig även om det inte syns på vågen och du inte ser det själv. Kramar!

2012-01-13 @ 18:35:23
Postat av: "Pumpaläns" (Juni-tråden familjeliv) :o)

Jag vet med all säkerhet vad det är....kolhydrater. :)

Med handen på hjärtat vet jag efter mååååånga år en metod...eller snarare livsstil som FUNKAR. Verkligen funkar! Ät bara Fett (rätt fett) och proteiner! Det ger garanterat resultat till sin "trivsel-vikt" då LCHF normaliserar din vikt och man mår väldigt bra!

2012-01-13 @ 22:26:14
Postat av: Linda

Ungefär 2 kg kan kroppen pendla från dag till dag så du ska inte tänka på det så mycket! :)

2012-01-14 @ 00:34:59
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0