Här kan man..

.. verkligen inte skriva allt.
Så är det bara, sanningen ser ut så. Folk kan missförstå och ta åt sig.
Det är synd, men jag har accepterat det. Det fanns en tid då jag var mer öppen här och skrev det mesta. Alla känslor, tankar och åsikter. Jag har lagt ner det mer och mer sedan ett tag tillbaka.
Vet inte varför, men jag tror att det till viss del beror på att jag är rädd för missförstånd. Det är så himla lätt att man missförstår det skrivna ordet. Jag har ju min skyddade blogg med, där jag kan skriva mera fritt men det blir ändå ine samma sak. Jag skriver inte om allt där heller, den känns inte som om den är till för meningslöst dravel om mina känslor. Nej, jag vet inte. Vi får se vad jag gör med allt.
Kanske kommer jag att bli mera öppen på loggen igen, jag vill det men samtidigt så känns det så oerhört läskigt att bjuda in er så, att ta del av djupa känslor, tankar och funderingar. Jag håller gärna sånt för mig själv fastän jag på något sätt även skulle vilja dela med mig.. Det är svårt det där!
-
Vi får helt enkelt se vad jag gör! Jag ska iaf börja blogga mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan inte vara alla till lags här i världen. Om någon blir sur på grund av något man skriver, ja då får dom väl bli sura... Det är omöjligt att göra alla nöjda. Skriv det DU vill skriva om. Annars kan du ju lika gärna stänga bloggen och bara skriva privat dagbok.

2012-01-08 @ 17:58:12
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb? Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer, finns något för alla, unga som gamla, kvinnor & män? Tjäna pengar enkelt och jobba hemifrån när du vill, vart du vill, via din blogg och till nära och kära! Har lite erbjudanden jag kan berätta för dig om du är intresserad! Hör av dig!

2012-01-10 @ 12:09:45
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Jennie och Malva

Åh hej!

Nu var det ett tag sedan jag var här inne hos er.. Jag är otroligt dålig på att kommentera och nu har jag varit dålig på art blogga med..

Men jag håller med dig angående ditt inlägg. Vet inte hur många negativa och missuppfattande kommentarer jag fort ibland.. Har man ngt negativt att säga, vf inte hålla det för sig Skälv än att döma andra.. Tycker synd in dessa negativa och osäkra människor!!



Kram på er

2012-01-11 @ 17:05:27
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0