Dravligt inlägg från mobilen ses nedan..

Ja, det är väl kanske dags för ett sånt inlägg nu. Jag har stressat runt i skallen värre än någonsin den sista tiden, jag återupplever en hel del känslor just nu. Jag får flashbacks från en annan period i mitt liv och känner att det känns exakt likadant nu.. Jag skulle vilja veta varför jag känner såhär. Men det lär jag aldrig få veta. Hm, det är som om jag springer ifrån sånt som jag inte vill springa ifrån. Jag har fortfarande inte lyckats laga den där förbannade on/off-knappen. Det är den som strular.. Hur myxket jag än trycker och trycker på in så går den inte på. Det känns rätt lönlöst att ens försöka, utan jag lägger mig för känslan(eller kanske avsaknaden av känslor?) ännu en gång. Precis som alltid annars

Kommentarer
Postat av: Jesper

Kämpa på. Du har tagit första steget mot ett bättre mående.



Kram J

2012-01-29 @ 12:11:02
Postat av: Jasmin - mamma till Angelina

Vi borde ses snart <3

2012-01-29 @ 23:04:20
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0