Den här jävla vikten!

Ja, nu är julen över. Och nyår, nog med ursäkter!
Skötte mig bra fram tills decemer ungefär, höll koll på vad jag åt och åt knappt något onyttgit men så föll jag dit igen, in i gottaträsket och har alltså tryckt i mig mängder i flera veckor. Vägde mig den 13 december(innan jag lev heeeelt tokig) och vägde 66,1. En väldigt trevlig siffra som gjorde att jag endast har 6,1 kg kvar till trivselvikten på 60 kg. Var ganska förbered på att ha gått upp rejält över jul.. Men icke!
66,3 visade vågen imorse, lyckan var total!
-
Men nu kör vi på riktigt igen. Skakade liv i shpe up appen idag, skrev i allt jag åt och ska imorgon försöka handla så att vi har bra mat hemma. Jag och Sophia är sjukt laddade och nu räcker det! Vi vill inte må dåligt över vikten, tänker i samma banor och det är toppen för då kan vi stötta varandra i denna viktresa :)

Kommentarer
Postat av: snigelpick

Julen brukar sätta sina spår här o var :) skönt att du slapp :-) hihi

2012-01-04 @ 19:33:36
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: swea

Jag gick ner typ 5 kilo på en månad med LCHF och det är bara god mat och man blir mätt.

Även fast du inte äter så mycket kött så kan du ju äta med räkor eller så...

Annars får du äta tofu eller champinjoner som substitut till proteinet.



Du kommer ju klara det här galant!



Kram syster

2012-01-05 @ 20:16:07
URL: http://sweabyswe.blogg.se/
Postat av: Linda

Inte ett dugg mums mums, bara en massa skit man sätter i kroppen. Av 100g 34g sockerarter. Det är en tredjedel. Nä fyfan jag supportar INTE sån här skit men säger dietisten jag ska tappa vätska så testar jag väl EN jävla gång då. Tappar jag inte vätska så kommer jag trycka upp en färdigblandad äcklig jävla vaniljshake i röven på henne. USCH! För fan, ge mig en vätskedrivande jävla tablett istället så jag får pissa ut skiten istället. Nää, jag är bitter. Dyrt så in i helvete är det också. Fyfan.

2012-01-05 @ 20:25:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0