Snart, snart!

Jag sitter som på nålar varje dag nu, jag längtar så efter att delarna till min vagn ska börja trilla in här hemma(tja eller på ICA i bommen, men ni fattar). Jag vill se alla delar på riktigt, bygga ihop vagnen och ta en premiärtur.
För nu har jag alla delarna, men fortfarande så är de utspridda över Sverige.
-
Jag har bakdäcken här, Chassit på väg från Strömstad, Sittdelsbasen i stan,
Sufflettbågar på väg från Ljusdal och resten är snart snart på väg hit ifrån Stockholm.
Som ni ser, sakerna är en gnutta utspridda ^^
Det enda som saknas, som är ett standard tillbehör till vagnen är bumpern, och den
känner jag ingen stress med att köpa. Den är mer smidig när man ska lyfta av och på ramen(med sittdelsbas på) och det behövs inte för att rulla vagnen. Så det tar vi nästa månad..
-
Jag vill även shoppa lite tillbehör till pärlan.
Ett genomskinligt regnskydd står högt på listan, och även en ståbräda.
En ny åkpåse finns med på önskelistan och även en skötväska som matchar min snygga vagn.
Och sedan, är jag hemskt sugen på ett sittdelsöverdrag, och ett extra topset.
Men det är sånt som kommer senare, inga viktiga saker utan det är mer bara "egogrejer" ^^
--------------------

Kommentarer
Postat av: vv-holick

Hoppas att alla delarna trillar in snart :)

2012-04-24 @ 22:36:59
URL: http://vvholick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0