Igår tänkte jag blogga om 3 saker..

...men det blev inget med det.
Så fort jag började skriva, så tappade jag orken och det fick vara.
Men ja, idag ska jag försöka få ihop något inlägg.
Just nu har jag och Freja ätit lunch, eller tjaa..
Jag åt iaf lunch. Freja katade sin på golvet och tvärvägrade äta.
Det hör tyvärr till vanligheterna och är inte speciellt roligt, mammahjärtat i mig blir oroligt.
-
Hon äter jättebra vissa dagar, och andra blir hon arg bara hon ser mat.
Hon vägrar välling och oftast gröt med.. De dagar hon vägrar äta vill hon bara amma.
Men hon går upp i vikt, hon är en knubbis och är pigg och glad.
Men hon blir ju så sur av att inte äta ordentligt och ska amma hela tiden.. Och det tror jag det!
Amningen mättar ju just inte nu.
Måste ta upp det med bvc när vi ska dit den 2 maj.
-
Men så länge hon mår bra och växer som hon ska så är det ju bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0