Följer trenden...

Ja, jag följer storstadstrenden.
Jag har blivit med Bugaboo.
-
Jag har istället för att köpa en hel vagn direkt valt att "bygga" en bugga.
Alltså köpa alla delar separat och sätta ihop den själv. Jag har letat och letat efter fynddelar och ja, nu är jag i princip klar. Saknar bågar+spännen till min u.n.d.e.r.b.a.r.a sufflett men sen är vagnen färdigbyggd.
Har fyndad flera delar och allt jag köpt är i fint skick!
Vagnen kommer att bli en sk hybrid, en blandning mellan bugaboos modeller "cameleon" och "frog".
Orkar inte riktigt förklara mera nu, men undrar ni något så fråga gärna!
Det lär väl landa en till kategori här på bloggen nu.. En som heter "Min bugaboo" eller något ^^
-
Längtar efter vagnen rejält nu, vill ha hem ALLA delarna på en gång och gå ut och rulla med min lilla pärla.
Just nu är de flesta delarna i Stockholm, och chassit är Göteborg.
Men ja.. Jag vill visa min "bas" och min vackra vackra sufflett som Malin(peccolina)sytt!
På den första bilden nedan ser ni en buggan med ligg/sitt - jag har bara sittdelen och utan den svarta sufflan.
Det är alltså en likadan sittdel som jag har till min vagn, den grå "basen" :)
-
Och här är min sufflett - Utsidan först, och sedan insidan.
-
-
-
Fin va?
Jg är iaf kär :)

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Mamma till Angelina

Ja vi hade det trevligt som vanligt :)



Så snygg suffla!! Förstår att du längtar :D

2012-04-21 @ 23:36:17
URL: http://jassisa.blogg.se/
Postat av: vv-holick

Riktigt snygg Anna! :)

2012-04-21 @ 23:43:04
URL: http://vvholick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0