Jag borde få smisk!

Haha! Antagligen den lustigaste rubriken jag någonsin haft ^^
Men seriöst, jag måste sluta shoppa barnkläder. Jag är besatt. Mit liv krestar kring barnkläder.
Det är inte sunt för plånboken. Just nu har jag handlat på mig en del till Freja i 68. Nog för att hon behöver men..
Varför ska det promt vara Molo och andra märken för, duger inte H&M för mig längre?
Alltså m sanningen ska fram.. Så nej. Jag är helt nerkörd i barnklädesträsket och älskar alla dessa märkes kläder.. Molo, Småfolk, Katvig och Villervalla är favoriterna oh då verkligen de 3 första. Det börjar bli en hobby typ, att köpa kläder till barnen. Barnen har bara idag fått 3 nya plagg.. Bra Molo ^^
Skämmes på mig, jag borde få smisk eller ett slag på fingrarna då jag shoppar :P

Kommentarer
Postat av: Jasmin- mamma till Angelina

Ja du borde verkligen få smisk som fått mig att trilla dit också :P

2011-10-04 @ 15:43:04
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0