Ja, inte blev det bättre!

Jag lovade att skärpa mig på bloggningsfronten, men ingen skillnad blev det.
Jag var ute och flängde hela dagen igår och hann inte ens mobilblogga. Och i förrgår kväll så orkade jag inte logga då Saga väl somnat. Det tog ett tag för världens busigaste Saga att somna då..
-
Imorgon är det dags för Stockholm! Det ska bli väldigt roligt, men samtidigt nervöst.. Jag känner ju ingen!
Men jag är ganska säker på att alla är trevliga och underbara personer, så det går nog bara bra :)
-
Blir så trött på mig själv, jag har fortfarande inte skikcat iväg presenten till dem som gisade rätt på när Freja skulle komma.. Det är så sjukt dåligt! Fan, vad seg jag är.. Glömmer det jämt!
Ni som ska få presenten har verkligen fått vänta.. Men nu så, ska skicka på måndag :)

Kommentarer
Postat av: Carin

Spännande med en stockholmsresa imorgon!! ;)

2011-09-02 @ 15:33:57
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0