Imorgon!"

Imorgon blir en fullspäckad men härlig dag!
Vi ska först till Jasmin, dä jag ska hjälpa henne att fota henne och lilla Angie.
Efter det ska vi fika på Barista med Linga, Therese, Jasmin och Emma. Även det ser vi fram emot!
Efter det blir det åka tillbaka ut emot Njurnda, för att sedan kanske med sällskap av Jasmin ut till oss och fota lite mera. Vi har en vägg här hemma som är fin att fota emot, så det ska vi kanske testa!
Jag ser fram emot vår fullspäckade dag!
-
Det ska bli extra skoj att träffa Lingas Leon, det var så länge sedan och grabben har blivit så stor!
Som vanligt kommer min miniFreja att vara minst, hon är alltid minst på bebisträffar.
Men det gör inte, jag älskar henne(och Saga) mest ändå!
-
Nu är det dags att lägga de små, återkommer kanske sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0