Fan, vad dåligt!

Ja, alltså att jag bloggar så lite.
Men så är det ibland.
De senaste dagarna har jag tagit det lugnt, igår var Linda och hennes Lasse här. Det var riktigttrevligt, vi åt middag ihop och såg en film. De for hem rätt tidigt, eftersom vi alla var så trötta.
Jag hade dock svårt att somna på en gång och satt uppe en stund vid datorn, samt kollade på tv en stund innan jag till slut somnade. Jag har ganska ont i halsen, och huvudet känns tungt. Meningen var att vi skulle ha lite mamma/baby-träff här igår med det fick ställas in eftersom jag mådde skit när jag vaknade.
Det hll i sig hela dagen, och inte förrän på eftermiddagen/kvällen kände jag mig bättre.
Idag mår jag lite bättre och hoppas att det bara går åt rätt håll nu!
-
Jag har det riktigt dötrist idag!
Mår ju lite sådär men hade ändå velat göra något.. Det är så synd att jag inte orkar gå till bussen.
Hade jag orkat det hade jag nog dragit in till stan eller så.
Jaja, det får bli en annan dag. Emma, Jasmin och Linga får allt ställa upp som sällskap för fika i vecka som kommer!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Tack för dina fina kommentarer. Jag ska nog börja med att lösenordsskydda de inlägg jag tycker är djupa. På så sätt kommer jag kunna skriva djupare än vad jag gör :) Alla kommer inte få lösen dit, bara de jag litar på :) Så tycker jag också att du ska göra :) För som du säger vi älskar ju detta och inte ska vi låta dem vinna genom att sluta pga dem..



KRAM!!

2011-09-24 @ 20:01:06
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Linda

Linda, Lasse?WHAT? Ny karl?

2011-09-25 @ 13:41:30
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Mamma till Angelina

Absolut vi får ta träffan veckan som kommer :)



Och du är ju för gullig, vill jättegärna ha hjälp av dig att ta bra bilder på oss! Försökte mig på en fotosession ute med Angie nu själv men det gick inte så bra, karln va för lat för att gå ut :( Fick ju till några bra bilder på henne men vill ha på oss tillsammans! Hoppas hoppas på finväder imorrn!



Kram

2011-09-25 @ 17:41:27
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0