Detta är antagligen skittaskigt men..

.. jag väljer att inte skriva ut det som hände i onsdags.
Men ni behöver inte vara oroliga! Allt gick bra, och allt är nu bra.
Saga mår bra, Freja mår bra och jag mår bra :)
Det är det viktigaste.
-
Om ni verkligen vill veta och är vän med mig så kan ni fråga, så berättar jag via mail.
-
Idag skulle vi har varit på dagis, affären och MVC. Men det blev inte så, vädret tillåter inga längre promenader med Freja i bärsele och även om det har varit en del uppehåll idag så vågade jag inte ge mig ut!
Med min otur så hade det antagligen börjat regna då jag var halvvägs framme..
Så nej, jag avbokade tiden till MVC.
Ska ringa och fixa en ny på måndag, så att jag äntligen kan få komma på den där återkontrollen och få det hela undanstökat! Vill veta att allt är okej, och att det är ok att börja träna hårdare.
-
Imrogon är det dags för Sundsvalls träff med några av BF-Juli tjejerna!
Förre helgen var det Stockholmsträff, som ni redan vet och denna helg är vi några som sa ses här i Sundsvall!
Jag har redan träffat alla utom Lena, och jag hoppas verkligen att hon kan komma imorgon.
Ska förresten printa ihop ett litet inlägg om den där träffen i Stockholm ikväll!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Om du har lust att berätta så är jag nyfiken. Av naturen.

Vilken tur det inte var allvarligt iaf! Och att ni mår bra! Du väljer själv om du vill berätta. Kramar Dessan

2011-09-09 @ 20:53:51
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Carin

Ha så roligt på träffen imorgon. Kram

2011-09-09 @ 21:33:59
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Jasmin- mamma till Angelina

Ja skriv om Stlms träffen, vill veta hur ni hade det och se fina bilder :)



Sv: Tack själv! Ja visst ska det bli spännande att se längre fram hur de utvecklas =D

2011-09-10 @ 23:37:13
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0