Det hör till det vanliga.

Ja, tyvärr så hör det till det vanliga att Saga gråter då hon ska på dagis, vid lämningen.
Det är inte alls roligt, och det finns tyvärr inte så många sätt att takla problemet på, det är bara att lämna henne och se glad ut. Tyvärr är ju inte de de lättaste. I början gick det väldigt bra, hon verkade inte bry sig nämnvärt om att bli lämnad och jag var så glad för detta! Det var så otroligt skönt att kunna slappna av inför lämningen, och veta att det inte skulle vara jobbigt för någon av oss. Nu är det tyvärr lite tufft att behöva lämna henne, hon gråter som om världen håller på att falla isär och klamrar fast sig vid mig.. Det är inte roligt alls!
Men som tur är så verkar hon ha det roligt när jag väl gått och hon lugnat ner sig lite.
Så det är ju skönt och jag försöker att tänka på det!
-
Nu har vi iaf klarat av en dag med dagis, och Saga har säkert haft roligt med sina vänner.
Jag ska göra mig klar att åka till affären nu, och sedan är det hämtning av min underbara unge!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Ush! Jag kan förstå att det inte är roligt för varken dig eller Saga. Jag ser absolut inte fram emot att behöva lämna Amilia på dagis. Hon är otroligt Social och hon kanske inte ens gråter eftersom hon fullkomligt älskar andra barn! Men förhoppningsvis går det bra.



Men Saga kommer nog vänja sig snart :)

2011-09-30 @ 14:36:34
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Jasmin- mamma till Angelina

Nä det kan inte va lätt! Jag bävar mig redan inför den dagen Angie måste börja dagis fjantig jag e haha..



Men som Ilda skrev hon vänjer sig snart :)

2011-10-04 @ 15:49:13
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0