Det är inte lätt..

Det är minsann inte lätt att hinna med, jag låter tyvärr bloggen hamna i skymundan och hinner knappt kommentera en enda blogg längre. Detta trots att jag sitter mycket vid datorn. Men det är svårt att veta vad jag ska skriva om, och så. Det känns som om det bara blir samma, samma hela tiden.
Jag skriver om mina mammaträffar, om vad jag shoppar oh om hur lite jag bloggar.. Haha!
Jag vill ändra detta!
Fick bra tips från 2 stycken då jag frågade efter vad ni vill läsa om och jag ska ta till mig det!
Ni har inspirerat mi, och imorgon drar jag igång :)

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Du är ju diktig på photoshop! Du kan ju säkert göra en snygg hedaer till dig själv :)

2011-09-30 @ 00:06:44
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0