Äsch, det gick ju inte!

Att blogga från mobilen genom att logga in på blogg.se.. Det var ju helkört!
Jag råkade dock trycka iväg ett inlägg som endast innehöll en prick.. Skumt värre.
-
Men strunt i det nu!
Det var hur många dagar sedan som helst nu jag bloggade! Och inte nog med det, jag kommenterar knappt bloggar längre heller.. Jag sitter en del vid datorn, men ofta med 1 eller 2 ungar i famnen så då är det svårt att skriva.
Och så har inspirationen inte varit på topp för att skriva, men nu när jag varit ifrån bloggandet ett litet tag känner jag hur lusten återkommit! Dock så är jag verkligen sugen på att blogga på ett djupare plan, med mer insiktsfulla inlägg och om sånt som spelar roll, eller berör mig(och kanske andra).
Det vill jag! Så jag hoppas verkligen kunna bjuda på lite såna inlägg i framtiden.
Självklart kommer även mina vanliga tråkinlägg också att komma, för jag måste även prata lite om vår vardag.
-
Inlägget om Stockholm har ni fortfarande inte fått.. Snacka om att jag borde skämmas!
Ska försöka få ut det ikväll.
Nu ska jag laga middag, så vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - mamma till Angelina

Hahaha jag tyckte den där pricken var skum :P

2011-09-18 @ 18:29:39
URL: http://jassisa.blogg.se/
Postat av: Dessan

Det går inte att logga in på blogg.se och blogga genom mobiltelefonen men däremot kan du koppla ditt telefonnummer till bloggen och på så sätt blogga genom att sända iväg ett sms till ett mobilnummer, smset blir alltså till ett inlägg i bloggen. Haha, fasiken, jag är verkligen usel på att förklara men hoppas det hjälpte dig litegrann i alla fall :-) Kramar

2011-09-18 @ 18:50:50
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0