Åh, vad vissa av er är fina!

Vissa utav er som läser(och som jag träffat) är så jädra fina!
Ni liksom är snälla fast ni inte alls behöver, och lyser upp mina tankar med fina ord!
Satt precis nu på kvällen och kände mig nere, eller rättare sagt känner mig nere men så läser jag era kommentarer några fler gånger och ser endå lite ljus, blir lite gladare och känner att det faktiskt finns folk som bryr sig.
Det behövs verkligen då man inte har så många vänner längre.
För om sanningen ska fram så har jag inte det, eller så har jag det, fast de lyser med sin frånvaro..
Jag kan typ komma på 2 vänner som finns kvar, och den ena bor på tok för långt bort.
-
De underbara som gjorde min kväll lite finare och bättre heter Elin, Valeria och Jasmin!
De har alla fina och intressant bloggar, besök dem gärna ^^

Kommentarer
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Man skall inte gräva ner sig i att vännerna inte finns där! Jag har grävt ner mig på tok för mycket i det! Nu känns det inte längre! Jag har så många snälla personer omkring mig och bygger en ny bekantskap! :)



Hihi, Brukar du koka någon egen pure ibland? =) Kramis

2011-09-06 @ 21:59:43
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Du gjorde precis min kväll mycket bättre också :)

Hoppas du får en dunderkväll :)



SV: Ja visst är det :D Nej, vi båda vill att det ska bli en överraskning, jag tycker det är så roligt att gissa under hela graviditeten och sen nio månader senare efter massa kämpande få se vad det är för en söt liten skrutt som man burit omkring på :D



Stor kram till dig <3

2011-09-06 @ 22:21:13
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Coquina

Vilken fin blogg du har =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2011-09-06 @ 22:35:06
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Charloth - Livet med Kärleken

Hej gud vad härligt med nya vänner som lyser upp din vardag! Hoppas dok att du fortafrande tänker på mig som en vän.. För du är i alla fall min bästa vän!

Jag behöver inte vara din bästa men en av dina godaste vänner hoppas jag på att jag är! Annars har jag gjort nått fel... Tagga komma upp och kolla på valpar nu i november då dom blivit 3 veckor!



Älskar din vännen!!

Massor av kramar!



2011-09-06 @ 23:45:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Jasmin - mamma till Angelina

Underbara du <3 Vet hur det känns många av mina vänner lyser också med sin frånvaro.. Men det är kul att man börjar träffa nya fina människor ^^ kram!

2011-09-07 @ 02:08:34
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0