Say What?

Jag hade tänkt att blogga tidigare idag, men det blev inte så. Jag har inte hunnit.
Idag har varit en trött dag, jag kunde inte somna igår natt och F-G äter jämt just nu(eller det gör hon annars med men nu även på natten) och det har varit full rulle idag!
Vi har varit och fikat med tjejerna och deras knoddar på Barista, och sedan fikade vi med flickornas snälla faster.
Vi har haft en jättetrevlig dag!
Jag lovar er att återkomma med mera loggning imorgon, för jag är så trött. Har sovit ca 4-5 timmar varje natt denna vecka och har då vaknat och matat F-G massor av gånger under de få timmarna. Så jag ska gå och sova nu!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hoppas du får sova gott i natt! Förresten sen när du är pigg någon dag tänkte jag be dig om att göra en ny header till mig ;) Kraaam

2011-10-06 @ 22:59:27
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0