Jag är så nostalgisk.

I dessa dagar är jag så nostalgisk, det är den 7 oktober - vilket betyder att det är exakt 2 år sedan på dagen jag gick runt och tyckte att jag hade mer ont än vanligt, och var så glad över att jag slapp min värk i revbenen. Jag förstod såklart ingenting, väntade mig inte att jag senare på natten emot den 8:e oktober skulle åka in på Sundsvalls förlossning, bli inskriven och kvällen efter föda min första dotter. Jag blir helt rörd av att tänka på det.
-
Det är helt fantastiskt att tänka på att min älskade Saga nu funnit vid min sida i 2 år!
Det är den finaste gåvan, inget kan bli större än mina barn. Det är kärlek på riktigt.
Så nu, från den 4 oktober (som var mitt BF med Saga), har jag varit otroligt nostalgisk.
Jag titar på Saga och kan inte förstå att hon har legat i min mage, att hon är min och hur jävla underbar hon är!
Ja, älskade unge. Tänk så stor hon blivit och ska bli.
-------
Saga med sina favoriter - Hundarna!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej Anna! Jag vet inte om du minns mig men jag är iaf vän med Victoria och du&jag har träffats någon gång genom henne. (Detta var några år sedan!) Jag har under hösten här följt din blogg och vill bara säga att det är roligt att följa den! :) Den är intressant att läsa ur många olika perspektiv, speciellt gillar jag ditt genustänk! Jag är gravid själv nu och vi väntar tvillingar som beräknas komma den 21 december! Därför är det extra roligt att du också fått barn i år! :) Jag hoppas allt är bra med dig och dina flickor, MVH/NADIA

2011-10-08 @ 11:20:17
URL: http://nadiaalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0