Hej, mina fina läsare! Jag har varit bort...

bild0240 (MMS)

Hej, mina fina läsare! Jag har varit borta från bloggen i snart 10 dagar nu och det är totalt ofrivilligt. Skärmen till datorn hemma har gått sönder och jag hatar att mobilblogga :/ Men iaf, jag ville skicka iväg ett inlägg och berätta att vi lever och mår bra. Jag ska försöka att komma åt en dator och börja blogga igen så fort det går. Jag saknar bloggen och mina fina läsare, vill också tacka för era kommentarer som ramlar in trots min frånvaro. Ni är ju för fina!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Det är ju inte lätt att blogga utan skärm :P



Men skönt att det är bra med er iaf, jag kikar in här varje dag och kollar om du har fått tag i någon skärm :D



Kramar <3

2011-10-27 @ 20:24:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: 18 år och ung mamma

söta dem är :)

2011-11-14 @ 08:01:58
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0