Sjukstuga.

Ja, här hemma har vi sjukstuga. Saga är rejält krasslig, och har varit vaken nästan 2 hela nätter och gråtit.
Det tär på kan jag säga. Men vad göra? Vi kämpar på med glatt(?) humör.
Saga är febrig och jag misstänker att det är öroninflammation på gång.
Vi avvaktar lite då hon är relativt pigg och busig på dagen och inte bryr sig om man tar vid örat.
Feber har hon doch till och från, och snorar en hel del. Stackars min lilla tjej!
Det är jobigt för alla när en av oss är sjuk.. Saga blir otroligt krävande, framförallt på nätterna när hon är sjuk och om hon inte får ligga precis som hon vill så vrålar hon som om någon håller på att döda henne. Ni skulle höra..
Det är helt vansinnigt, och jag lovar att om någon hörde det skulle de tro att hon höll på att dö.
Detta skrik, väcker såklart Freja. Som då piggnar till och börjar sprattla och pladdra.
Sen går det 15 minuter och Freja blir hungrig och jag måste mata henne, och vem drar då igång igen?
Jo, Saga.. Ser INTE framemot denna natt.
Men snart är hon frisk igen :)

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Mamma till Angelina

Din stackare! Hoppas hon kryar på sig nu!

2011-11-10 @ 01:51:09
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0