Passar på..

Passar på att blogga lite till medan datorn är på.
Jag lovade er ett inlägg kring den 17:e november men som det ser ut nu så blev det inget.
Vet inte heller om jag hinner skriva ett nu.
Jag vill hinna skriva ett litet inlägg om vardagen!
Som jag nämnde tidigare växer Freja på, hon är 5 månader gammal om 7 dagar.
Sist på bvc vägde hon 5700 gram och var 62,5 cm lång. Fortfarande en liten tös, men hon växer på sig!
Hon skrattar, ler och är så glad! Min lilla fina solstråle.
-
Saga har börjat snacka som aldrig förr, nya ord varje dag och hon växer på sig hon med!
Mina tjejer börjar bli stora, de växer ifrån mig! Snart är de 15 år.. och rymmer hemifrån!
Haha, eller något. De kanske är så snälla så i den åldern, sånt vet man aldrig.
Saga är dock trotsig till tusen, hon lyssnar knappt alls just nu och gör allt hon inte ska.
"Neeeeej" är hennes nya favoritord ^^
-
Brian upptäckte ett sätt förut som gör det möjligt att blogga från moilen, med android så vi kommer minsann att höras mera sen! Ska försöka blogga varje dag nu när det går från mobben!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe, min dotters mest använda ord är "nej", "Tuva kan" "inte!!!" ;) tur dom är underbarast ändå. <3

2011-11-20 @ 22:10:14
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Niikki

Caspian har oxå börjat prata väldigt mkt nu. Dom är väl omkring samma ålder? Nej är ett ord som används flitigt här oxå och aj!

2011-11-21 @ 00:05:23
URL: http://mammaniikki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0