Många har missförstått!

Har märkt att en del utav er har missförstått det här med de skyddade inläggen.
Alla mina inlägg är inte skyddade, utan bara vissa inlägg. Så alla kan fortfarande läsa min blogg!
Några har lösenordet till den hemliga bloggen, och vill man ha det så får man fråga mig via mail eller facebook.
Ger bara ut dem till de jag litar på, och till de som jag vet inte ger lösenordet vidare.
Ni som har lösenordet får också observera att det kommer att bytas ut med jämna mellanrum, just för att bevara säkerheten på den bloggen. Lösenordet kommer att bytas i slutet på denna vecka.
-
Då har vi avverkat det.
Hej, igen förresten!
Det var ett tag sedan, och jag har lite dåligt samvete för det då jag vill hålla loggen levande.
Nu när det funkar att göra datorn i felsäkert läge lite då oh då, så kan jag ju faktiskt blogga.
Så ja, bättring är på väg! Har ju lovat er några inlägg om viktnedgången, och det ska ni få.. Har även utlovat ett inlägg om att bloggen fyllt 3 hela år och det kommer det med! Tyvärr funkar inte PS nu men det får gå ändå!
-
Vi höres senare idag!

Kommentarer
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Haha ja dom sa att jag skulle hålla käften tillslut eftersom att jag skrek så och försökte sätta ihop benen medans hon var på väg ut.. Men hon sa ju förlåt sen efterråt alltså mig gjorde det inget, det var bara bra att dom inte "fjånade" tyckte jag för då hade jag aldrig klarat det.. KRam

2011-11-29 @ 14:58:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: marie - mamma till elias

2011-11-29 @ 16:49:21
Postat av: marie - mamma till elias

Hej, tänkte bara höra. Hur gör man lösenskyddade inlägg? =)

2011-11-29 @ 16:50:09
URL: http://mariesodermyr.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Vad skönt att du är tillbaka :D

Jag frågar om lösenordet i slutet av veckan då :)



Kram <3

2011-11-29 @ 22:29:47
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0