Idag.

Idag är just en sådan dag, som känns lite tung och ensam.
Ibland är det så, och jag antar att det är så det ska vara.
Eller ska vara, det är så det är helt enkelt.
Jag har i min bloggfrånvaro förlorat ännu en vän, de ramlar av som vissna löv från björken nu för tiden.
Det gör mig ledsen. Det gör mig ledsen att folk sviker, inte hör av sig eller utesluter mig och när jag får känslan av att vara utanför. Det börjar nästan bli vardag för mig nu.
Men det går upp och ner, ibland lyckas jag glömma det men inte alltid. Ibland går inte känslan att trycka bort.
Ibland går den inte att gömma. Den vill gärna ge sig till känna lite då och då.
-
Nej, nu orkar jag inte tycka synd om mig själv mer.
Jag går och lägger mig och lyssnar på musik med mina älskade barn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet att jag finns för dig, även om jag är hundra mil bort <3

2011-11-05 @ 23:26:55
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Charloth - Livet med Kärleken

Urk vad jobbigt!

Jag vet hur det känns att känna sig utan för och att inte ha nå vänner! Det man får göra då som jag tycker är väldigt svårt är att tänka på vad man har även om det är litet! Oftast finns det alltid nån man käner och älskar men att den personen kanske är långt bort och inte kan hjälpa en i ens ensamhet just då! Det är jobbigt.



Men sen måste man oxo få klaga på att man känner sig ensam tråts att man har någon men aknske inte just då. Alla känner sig ensam iblan och dom flästa tycker inte om änsamheten.



Att förlora en vän är jobbigt och är det den jag tror det är så kan jag värkligen förstå! Men den personen är inte värd att ha en sån vän som dig! Du har alltid funits för den och när den gör som det gör då blir det tungt! Det ska vara åt båda hållen man hjälper varandra inte bara åt ena!



Älskar dig massor!

Din trogna vän uppe i umeå!

2011-11-06 @ 00:55:12
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: valeria- Mamma till Williot

Du har mig här Anna! :) Jag är så glad att just jag fått lärt känna dig! :) Ibland har man sådanna där dagar. Allt är inte på rosor. Föresten det jag berättade för dig härom veckan. Det gick inte vägen :( Vill inte skriva det mer tydligt än såhär, men jag tror du förstår :)



Ha det bra! KRAAAM!

2011-11-06 @ 08:13:58
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Carin

Då skall man vara glad åt de man har kvar och nya som kommer till!! :) Tack så mycket för den fina headern, superfin!! Kraam!

2011-11-06 @ 16:05:54
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heeej!! Va duktig du är som gjort Carins header!!! Den är super fin! Din med!



Du får gärna hjälpa mig när du får tid och ork! Skulle bli super glad ;)



Kram

2011-11-06 @ 20:43:31
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Sånt där är verkligen jobbigt :/



Såna vänner är ju tyvärr inget att ha men det är ju lika svårt att förlora dom iaf :(



Kramar <3

2011-11-08 @ 19:32:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0