Vad härligt!


Åh, så glad jag blir då jag loggar in här och möts utav nya kommentarer, och framför allt då de innehåller en gissning! Det är jätteroligt! Alla ni som kikar in här under dagen får hemskt gärna slänga in en gissning ni med på när bebis kommer. I inlägget under detta finns allt info :)

Jag har ju mellan 50 och 100 läsare om dagen, vilket skulle kunna bli en hel del gissningar.. Eller, vad säger ni?
Så kom igen nu! Alla som klickar sig in kan lämna en gissning, för då blir det mera spännande ju!
Och vinnaren, den som gissar rätt på datum och kön får ju en överraskning.
Detsamma gäller för den som gissar närmast på vikt och längd :)

Nog om det nu!

Idag har vi fint väder här, så vi ska passa på att var ute massor idag!
Saga äter just nu lunch, och ska sedan hoppa in i duschen och sedan sova lite lunch. Därefter blir det till att vara ute och busa en massa  i det fina vädret som jag hoppas håller i sig under hela dagen.
Egentligen skulle jag vilja sätta henne i vagnen coh gå en promenad med henne när hon ska sova lunch, men hon somnar nästan aldrig i vagnen nu förtiden så det blir nog inget med det, tyvärr.
Hon får sova i sängen, som vanligt.

Nej, nu blir det till att sätta fart! Saga har ätit klart, och ska nu bada!
Vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: Annika

Får man gissa flera gånger? Haha.



Trevligt med fint väder, här har det varit molnigt och sen regnigt, fast nu skiner solen lite....

2011-05-30 @ 20:09:07
Postat av: Madde

Hej, du kan lägga in 3510gr och 49cm på min "pojkgissning"



Ha en bra dag :)

2011-05-31 @ 10:03:44
URL: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0