Nu bloggar många om..


.. Eric Saades insats i ESC. Och jag likaså!
Faktiskt, om jag ska vara ärlig så var jag en aning skeptisk till att Eric vann.
Inte för att det är något fel på honom, eller hans låt men jag likso antog att han var en slibbig liten brunhårig Danny-kopia.. Men icke!
Det visade sig ju ganska snart att Eric är både talangfull och extremt lätt att titta på, haha.

Jag blev grymt imponerad utav honom i torsdags, då han äntrade scenen i Tyskland med en massa pondus och glöd.
Killen dansade brallorna av resdten av gänget, och fick säkert kamerorna att rodna, då han gav de den där sängkammarblicken. Självklart så gick han vidare, och jag visste direkt att han skulle få en bra placering i finalen!
Som tur var gillade även resten av Europa våran Eric, och en 3:e plats satt fint igår kväll.

Äntligen en bra placering!





Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Ja det ska bli riktigt skönt :) Fast jag tror det kommer bli lite jobbigt att vara ifrån Molly också, jag kommer nog sakna henne något så extremt mycket :( MenJag vill inte ta med henne till ett så varmt land :/

2011-05-15 @ 12:10:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Ja han var bra! Synd att han inte vann, vann!

2011-05-15 @ 13:49:40
URL: http://brianse.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0