Hejsan alla fina!

Hejsan!

Nu är jag tillbaka lite grann och skriver ett inlägg.
Känner att jag orkar med det nu, och att jag kanske har något att skriva om.

Jag har samma värk i revbenen nu som då jag väntade Saga, fast skillnaden är att jag haft den här värken ett bra tag nu och just nu börjar den ta i rejält. Då jag var gravid med Saga började värken komma i vecka 36, och blev bara värre och värre. I slutet hade jag ont hela tiden, och hade svårt att sova pga den.
Nu har jag haft den i några veckor, och nu i vecka 35 har den börjat bli så jobbig som den var under de två sista veckorna med Saga..
Är ganska rädd att jag ska ha såhär ont som jag haft inatt och nu på morgonen i lite mer än 5 veckor.
Då kommer jag att bli tokig, det är så otroligt plågsamt.
Och idag är jag ett vrak, jag har så otroligt ont i kroppen, den börjar ge upp på mig.
Höfterna, knäna, fötterna, ryggen, revbenen och hela mitt ena ben värker så att jag får slag!
Jag kan knappt gå idag, och då skojar jag inte..
Kan knappt sitta för den delen heller, och att lyfta Saga är hemskt.
Nej, idag är ingen bra dag och det värsta är att jag får lov att skylla mig själv.. Jag och Sophia städade nämligen på altanen igår, och gjorde fint med utemöblerna.
Tog inte i så superhårt, men tillräckligt för att det ska ge igen sig idag. Jag får nog lov att börja tänka till lite mera, och kanske inte ta i så hårt som jag tror att jag kan. För tydligen så kan jag inte ta i så hårt.

Så från och med nu tar jag det så lugnt jag kan!


Kommentarer
Postat av: Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke)

Tack detsamma! =)

2011-05-29 @ 17:01:26
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0