Har inte gjort det jag sa..


Jag sa ju att jag skulle svara på era kommentarer idag men jag har inte gjort det.
Förlåt till alla ni som kommenterar och är så snälla, jag är så otroligt dålig ibland på att svara.
Men jag väljer att skylla på min graviditet, för ibland är jag bara så trött och idag har jag varit så otroligt trött, slutkörd och varm. Det har varit en tuff dag, en jobbig och svettig dag idag.

Jag har glömt att ta mina järntabletter i två dagar nu, och det märker jag av direkt. Jag blir enormt trött direkt, och känner mig lätt svimfärdig. Då jag nästan eller halvsvimmade hos veterinären hade jag glömt mina järntabletter i flera dagar och kände mig allmänt dålig. Tog en tablett ca 1-2 h efter att jag kommit hem från vet och vips, så mådde jag bättre! Så fort den började verka så kände jag hur kroppen fick lite energi och började funka ngt bättre.
Jag ska ta min järntablett nu innan jag lägger mig, och hoppas att jag är lite piggare imorgon än vad jag varit idag!

Märkte idag att jag har svällt en aning i mina händer, fingrarna är en aning knubbigare än vanligt och detsamma gäller i mina vader och fötter. Kan dock påpeka att det är otroligt lite men ändå!
I händerna känns det och syns mer än vad det gör i vaderna och fötterna.
Då jag väntade Saga så svällde jag inte alls, så det är lite häftigt för mig att få se nu att jag gjorde det nu i denna graviditet. Dessa två graviditer skiljer sig så otroligt mycket från varandra och det är häftigt!
Ska bli skoj om se om könen på barnen skiljer sig från varandra också, haha!

Nej, nu ska jag ta mitt järnpiller och sedan gå och sova!
Ni får ha det bra, och Valeria får se till att få ut sin lill* bebis snart här nu..


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Visst är det tråkigt när man inte hinner med? Jag har sååå många kommentarer som jag ligger back med

2011-05-20 @ 07:54:46
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0