För 5 dagar sedan..

... skrev jag att det skulle bli skärpning på min bloggning, men ingen förändring har skett!
Anledningen är enkel. jAg har suttit vid min pappas dator då jag klickat mig in på bloggen under dessa dagar och hans dumma webbläsare gör mina inlägg muppiga.

Men nu så, nu är den andra datorn igångsatt och jag kan blogga utan att inläggen blir muppiga!

Jag har en del att ta igen, ska skriva om två graviditetsveckor och så ska jag nog berätta lite om hur dessa dagar varit. Jag hade knäppt kort på min gravidmage i vecka 32 och 33 men.. Jag råkade radera dem igår!
Blev otroligt less på mig själv då jag raderade dessa bilder + ett till antal bilder på Saga och Neo :/
Skittrist! Men det är väl bara att ta nya, antar jag.

Ja, men nu ska jag sätta igång att blogga om det jag missat och svara på kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Marie ♥ BF 26 juli

Jo jag misstänkte att de var nå sånt, inte alls skönt! Tur nog så känns det redan bättre idag så att de bara kommer någon dag då o då kan jag nog härda :) Tur man kan påminna sig själv om vad det faktiskt är man får för att härda ut :)

2011-05-14 @ 11:43:11
URL: http://lifebymarie.blogg.se/
Postat av: Marie ♥ BF 26 juli

Precis :) Och egentligen är man ju inte döende även om man får det att låta så många gånger ;) När var det du hade BF? :)

2011-05-14 @ 12:46:53
URL: http://lifebymarie.blogg.se/
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

sv: Jag hoppas det, för all denna värk tar död på mig. Jobbigt att inget hjälper mot värken..! Jag längtar så otroligt,. har hellre sömnlösa nätter med min bebis här än inne i magen..



Välkommen tillbaka då säger jag :)

2011-05-14 @ 12:49:14
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0