Ett litet inlägg!


Skriver ett litet inlägg åt er såhär på eftermiddagen då Saga sover.

Jag hade en lugn kväll/natt med nästan inga sammandragningar, vilket var otroligt skönt så det inte hör till vanligheterna att få vara utan en massa ont! Hade bara några få st + lite förvärkar och det kan jag ta eftersom det är ganska rejäl skillnad från att ha dem i flera timmar och ha ordentligt ont.
Vet inte om bebisen därinne har kommit på nu att den vill ligga kvar i 7 veckor till ändå, och inte komma ut nu då den är liten och lite klen.
Väldigt skönt är det iaf! Men bbara för att jag tycker att det är så skönt lär jag väl få dubblet så mycket ikväll..

Idag ska jag inte göra något, bara ta det lugnt tror jag.
Jag och Saga skulle vilja gå ut och leka lite, eftersom vädret inte riktigt tillåtit det tidigare så skulle det sitta fint att gå ut en sväng idag då det iaf inte regnar! Vi har ju haft nästan konstant spöregn här i flera dagar, i säkert 4 dagar eller så. Så vi har inte kunnat vara ute och leka i princip alls, vilket inte alls är skoj!
Men samtidigt vill jag ju inte släpa ut Saga heller och låta henne bli blöt och sjuk.. Nej, då är vi hellre inne och ahr skoj än att vara ute och sedan få vara sjuk i flera dagar.

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och klura på vad vi ska äta till middag sedan så får vi höras senare!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej. Jag är i samma vecka som dig. Har också bara 7 veckor kvar till förlossningen. Har haft jättemycket sammandragningar men inte så smärtsamma som tur är. Hur många månader är det mellan saga och bebis i magen? Så gulligt med syskon så tätt in på :)

2011-05-16 @ 15:18:44
Postat av: i min lilla lilla värld

Aj då. Haft mycket sammandragningar?

2011-05-16 @ 15:33:30
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anonym

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! :)

2011-05-16 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0