Dåligt värre..

Är det någon mer än jag som märker hur dålig jag blivit på att uppdatera min blogg?
Det är såligt utav mig, och en skärpning måste ske! speciellt nu när det närmar sig bebisdags..
För efter att bebis kommit blir det nog dåligt med inlägg i början. Idag har vi sjukt bra väder här i Sundsvall, så jag tänkte ta med mig Saga och gå till skogen. Saga älskar att gå i skogen, och jag funderar faktiskt på att ta en sväng förbi lite hästar så att Saga kan få se lite hästar! Jag måste ju börja styra in henne i tid på dessa underbara djur!
Under daessa dagar som jag varit borta så ar jag inte gjort så mkt. Var hos Carina och hjälpte henne med ögonlysningarna av hennes underbara små valpar. Hos veterinären höll jag på att dimpa rakt ner i golvet.. Halvsvimmade lite grann där och var helt väck, benen bara försvann, jag svettades och det blev alldeles mörkt framför ögonen på mig. Som tur var så såg veterinären att jag höll på att tuppa av så hon frågade hur jag mådde, och jag lyckades pipa fram att jag nog måste sitta ner lite.. Sedan var hon kvick att ta emot mig och hjälpa mig ner på en stol i rummet. Jag minns typ inte riktigt hur hon ledde mig eller så, eftersom allt var svart men jag är glad att jag slapp svimma av helt och ramla i golvet eller så!  Så veterinären som agerade så snabt ska ha ett stort tack!
För annars hade jag kanske svimmat och landat på bebismagen.. Usch, hemska tanke!
Men men, nu gick det ju bra!
Nu är det lunchdags för Saga, och sedan ska hon sova lite :)
Vi höre senare mina fina, fina läsare!
Och ni? Sorry för att jag är så sjukt dålig på att kommentera tillbaka, det ska bli skärpning!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

men herre gud dom kan ju inte säga att ni som har över en timmes färd till ett annat sjukhus inte får komma till det sjukhuset som är närmast er!

det låter ju helt stört jamena det finns ju folk som säkert bor närmre dessa sjukhus än va du gör som kan ta sig dit än att du ska få behöva krongla med det, det är man ju inte riktigt upplagd för när det är på G att föda barn

2011-05-08 @ 14:32:00
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Usch, vad hemskt det lät det som hände hos veterinären. Men vilken tur att det inte gick värre till!



Tack för din kommentar! Jag är så otroligt glad över att jag tog det sista klivet. Det känns som att hade jag inte gjort som jag gjorde så hade det nog aldrig blivit såhär bra. Nog för att jag betedde mig som ett svin men samtidigt, ingen av oss lider av det nu om man säger så. Vi båda fick det mycket mycket bättre, eller i alla fall jag. Men Maria verkar definitivt inte klaga på sitt nuvarande liv så, jag tycker att det var jättebra att jag gjorde som jag gjorde :)



Kramar till dig <3

2011-05-09 @ 00:08:47
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack! :)



Verkligen! Helt galet att de bara har plats för två kvinnor i värkarbete, det är ju under all kritik!

2011-05-09 @ 12:02:59
URL: http://www.mylittlewords.se
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Det är toppen med oss :D JAg har vart lite dålig på att uppdatera min blogg nu... Men jag ska bättra mig nu :)

Hur är det med er då?

Kram

2011-05-09 @ 21:12:57
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Tur att hon hjälpte dig :) Det är skönt att det finns snälla människor som hjälper till :) <3

2011-05-09 @ 21:19:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ilda

Ja men herregud det var jätte jobbigt att inte kunna blogga hahaha! :)

2011-05-10 @ 21:43:45
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: emmeli

Hej, vad har du för åsikter om aming? Jag har skrivit ett inlägg om en studie som visar att om man inte ammar sitt barn så kan barnet få beteendeproblem. Läs gärna och lämna gärna din åsikt.

2011-05-11 @ 15:14:40
URL: http://blogg.mama.nu/emmelilindh/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0