6 veckor/En evighet?


6 veckor eller en evighet?
Ja, just nu skulle det det kunna vara detsamma.
Har ca 6 veckor kvar till BF nu och jag är så less, eller inte less. Jag är trött!
Min kropp börjar ge med sig, och jag har konstant ont och får mina sammandraningar/förvärkar utav ALLT!
Det spelar ingen roll vad jag gör och det är otroligt frustrerande.. Jag kan knappt röra på mig, eller leka med min Saga. Känner mig som världens sämsta mamma och är just nu mest bara ledsen och har skuldkänslor.

Naturligtvis så känns allt värre utav alla hormoner som stömmar genom kroppen, och jag är ju glad ibland med.
Men just nu längtar jag bara efter den dagen Saga får bli storasyster och jag är ett barn utanför magen rikare.
Jag längtar efter att kunna leka med min prinsessa, och att kunna få sniffa lite på bebisen.

Jag vill inte vara gravid längre, och jag vill inte gnälla mera nu! Men usch så jobbigt det är att gå runt såhär.. Fy tusan! Det är nästan så att man ger upp planerna på att någonsin bli gravid igen, den här gången tar verkligen musten ur mig. Det är väl verkligen tur att det är värt det!
Jag ska prata med min BM på tisdag om det kanske är möjligt att få göra en hinnsvepning då det börjar närma sig BF, eller på BF så att jag iaf slipper gå över tiden.. Hoppas, hoppas!

Nu ska jag gå och lägga mig, kommentarer får jag svar på imorgon och detsamma gäller för läsandet av favoritbloggar. Det får (förhoppningsvis) göras imorgon, för nu orkar jag inte.


Kommentarer
Postat av: Ilda

Ush så jobbigt du har det :( Jag förstår dig verkligen. Men dessa 6 veckor kommer gå jätte fort! Speciellt nu när det är sommar. Jag menar det var liksom nyss du sa att du var gravid igen och titta, nu är det bara 6 veckor kvar :)



Du klarar detta ska du se! Förstår att sammandragningarna är jobbiga men jag skulle nog kunna gissa på att bebis kommer komma tidigare än väntat :)



Massa krya på dig kramar från oss!!

2011-05-25 @ 23:05:49
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Jobbigt att ha det som du! Och du är ingen sämre mamma för att du inte kan leka med saga på samma sätt! =) Det är inte lång tid kvar nu. Dock förstår jag att du gnäller! Det gör vi alla som är gravida inte minst jag! Du gör det himla bra!

Här i härnösand får vi hinnsvepning samma vecka som bf.. Jag får min den 1 juni om inte förlossningen har satt igång förstås! :P



Sv; Jo nog är det så nog.. =) Men det är så nära nu..

2011-05-26 @ 05:43:48
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Hoppas liten tittar ut nu. Jag håller tummarna på att du slipper gå över tiden :)

Stor kram till er <3

2011-05-26 @ 19:51:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0